Electrolux Logo telefon bilgianasayfaürünlerHakkımızdadestekbize ulaşın
Hakkımızda
 
 

Destek

video galeri

bizi sizi arayalım

Electrolux Ürün Desteği

servisServis ve yedek parça, satış sonrası hizmetlerin en başında gelen bir hizmet türüdür. Tüketiciyi direkt ilgilendiren bu hizmet ne kadar iyi yapılır ve ne kadar iyi kontrol edilirse tüketici memnuniyeti de o ölçüde büyük olur.

Tüketicinin memnun olduğu bir ürün ise her zaman en çok tercih edilen üründür. Electrolux olarak en uzun ömürlü, en kaliteli ve en tasarruflu cihazları tüketiciye sunarken servis hizmetlerinde de en iyisini vermek bizlerin ana hedefidir.


En iyi servis hizmeti en yaygın servis hizmeti demek değildir. Her semtte servis istasyonu olan bir firma düşünün. Bu firma birden fazla markanın servis hizmetini veren yetkili servislerini ne ölçüde eğitip, kontrol edebiliyor ?
Siz bu servislerden yardım istediğinizde evinize zamanında, gerçekten işten anlayan konusunda uzman bir profesyonel gelebiliyor mu ? Siz yardım istediğinizde, bu servis birimi talebinizi garanti dahili ya da harici diye gözden geçirip, daha çok ücret alabileceği garanti harici işe öncelik verebiliyor mu ?

Size hemen şimdi geliyorum diyen semtteki servisiniz kaç gün sonra veya sizi kaç kere aradıktan sonra nihayet birisini gönderebilecek ? Siz bu sürede arızalı cihazınız ile nasıl bekleyeceksiniz ?

Tüm bu olası soruları değerlendirdiğinizde servis biriminin yaygın olmasının, pek önemli olmadığı görülür. Önemli olan servisin ticari zihniyetten uzak, eğitimli ve konusunda uzman hizmet anlayışıyla tüketiciye yaklaşmasıdır.

SONUÇ

Electrolux merkezden bilgisayar kontrollü, özel eğitimli konusunda uzman teknikerler 24 saat içinde, servis, bakım ve yedek parça hizmetlerini verir. Her tüketici özel software programı sayesinde bire bir takip edilir. En iyi servis, tüketici memnuniyetini sağlamaya yönelik, kontrollü ana firmanın elinde olan servistir.

alt menüler